Tuesday, April 23, 2013

Jom Melantak | 1300 82 2020

Imma pizza lovah!


Dulu aku big fan dia.
Lepas aku dikerjakan oleh outlet Bandar Sri Damansara dia..
Aku jadi fed up dan stress.

Aku beralih kepada Dominos.
Lebih setahun lebih aku melantak Dominos.

Tiba tiba, aku perasan something different pada Pizza Hut.
Dia keluarkan product baru!

Weeeeeeeeeeeeeeee~ excited nak mencuba.
Hasilnya? Yums! Aku yang kaki pizza ni pun cuma boleh sumbat 2 slice je.
Biasa aku boleh makan semua (ya,  6 slice of pizza)

Dempok gila!
Penuh cheese.
Tengah tengah dia ada terselit, cheezy sausage.
Pastu ada BBQ sauce!
Dan super extreme topping dia ada ham!
YUMMY!

Aku dengan suami macam fuiyo..gemok gila PIZZA ni.

Hehe, for those yang inginkan kelainan?
Silalah order.

Aku perasan dia akhirnya berubah setelah competitor dia berjaya rebut customer dia.
Macam macamlah! Dari segi menu, banyak yang dia dah tambah tolak.
Pizza dia pun dah lain. Seronok!!

Aku suka sesuatu yang berinovasi untuk hawa nafsu makan aku.
Haha, kalau cam tu je. Aku pun naik muak.
Dulu aku gilakan classified chicken, tapi since aku pregnant, tekak aku tak boleh masuk entah kenapa.
Meat mania pun dah tak boleh masuk.

Paling drastic! McD, KFC & Subway. Aku langsung tak boleh pandang.
Sebab aku m***** teruk.

Hehe, Pizza Hut okay je. Ayam Pizza Hut pun aku boleh telan.
Mengada anak mak dalam perut ni kan??

Akhir kata, ORDERLAH untuk pengalaman kenyang sampai berlutut!

Sila dail : 1300 82 2020 Untuk 


Notakakipanjangku : Berat naik 3.5kg! (Padan Muka!)
post signature

No comments: